En el marc del seu programa de suport i proximitat al soci, l’Associació Catalana de Vending i Unattended (ACVIU), representada pel seu president Isaac Guerra, ha visitat l’empresa BRITA amb motiu de les jornades tècniques organitzades per aquesta companyia els dies 8 i 9 de juliol.

L’esdeveniment, celebrat al showroom de BRITA a Barcelona, estava adreçat a professionals del canal HORECA, del vending i de la gastronomia, i va servir per presentar el que la companyia anomena el seu “univers digital”: BRITA iQ. Aquest entorn tecnològic integra diverses eines per al monitoratge i la gestió intel·ligent de sistemes de filtració d’aigua, amb l’objectiu d’optimitzar l’eficiència i garantir un manteniment preventiu eficaç. Entre les solucions presentades, destaquen el PURITY C iQ, un sistema de filtració intel·ligent que adapta la seva resposta a les variacions de la qualitat de l’aigua, i el BRITA iQ Meter, que permet fer un seguiment en temps real del rendiment dels filtres.

Tot i que l’activitat tenia un marcat caràcter tecnològic i comercial, la participació de l’ACVIU s’ha centrat a conèixer de primera mà la nova proposta d’aquest soci,  aplicable a l’activitat quotidiana del vending i a favor de la qualitat de la gestió i servei de la màquina. Això és perquè la digitalització i l’anàlisi de dades aplicades a la gestió dels sistemes d’aigua són, cada vegada més, factors clau per a la sostenibilitat i la rendibilitat en entorns professionals.

   Amb aquesta visita, l’associació referma el seu objectiu de ser una veu propera, representativa i activa, que acompanya els socis en la seva relació amb proveïdors, institucions i altres agents del sector. En paraules d’Isaac Guerra, “el suport a les empreses del nostre entorn passa també per conèixer què està oferint el mercat, com està evolucionant la tecnologia i quines eines poden contribuir a millorar la competitivitat dels nostres associats”.

La presència de l’ACVIU en aquest tipus d’iniciatives forma part de la seva línia estratègica de presència activa en els espais de debat, presentació i innovació que tenen un impacte directe en l’ecosistema del vending. Aquest acompanyament no es limita a les grans trobades institucionals o a l’elaboració de posicionaments, sinó que es trasllada també al dia a dia, amb una escolta constant a les propostes que poden afavorir el progrés del sector cap a un  vending més eficient, innovador i sostenible.